Jumaat, 21 Disember 2012

SYABAS DAN TAHNIAH - ABAS & SAL BATIK DAN D'OR RUE SDN. BHD.



Kami warga KMCS mengucapkan syabas dan tahniah kepada dua usahawan negeri Selangor iaitu usahawan daripada syarikat Abas & Sal Batik dan D'Or Rue Sdn. Bhd. yang telah berjaya memenangi tempat pertama bagi kategori batik dan kedua bagi kategori logam dalam pertandingan yang dipertandingkan sempena Showcase Satu Daerah Satu Industri (SDSI) 2012 yang telah berlangsung pada 7 hingga 9 Disember 2012 yang lalu bertempat di Pusat Dagangan Antarabangsa Melaka (MITC), Ayer Keroh, Melaka.

Walaupun, kami tidak berada di sana (pada hari pertandingan) namun, kami amat berbangga atas kemenangan dan pencapaian kalian. Kami di KMCS turut mendoakan agar mereka terus maju dan berjaya di masa akan datang. Doa kami titipkan juga buat semua usahawan di bawah KMCS agar kalian semua terus berusaha dan bekerja keras demi memajukan industri kraf negara ke tahap yang lebih membanggakan, insya-Allah. Semoga berjaya. 

Sebelum mengundurkan diri, sekali lagi saya mewakili Puan Pengarah dan warga KMCS mengucapkan syabas dan tahniah pada Puan Salmah dan Puan Hanizah atas kejayaan tersebut.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan