Rabu, 9 November 2011

KEMBARA J1M1K KE DAERAH GOMBAK



Walaupun sesi persekolahan kian melabuhkan tirainya, namun kembara J1M1K masih lagi giat berusaha untuk menabur bakti kepada pelajar-pelajar yang sentiasa dahagakan ilmu pengetahuan. Jika ‘entry’ yang lepas kami telah berkelana jauh ke Beranang, tapi kali ini kami ingin berkongsi cerita tentang kembara kami di Sekolah Kebangsaan Gombak Utara.

Panggilan telefon daripada Cikgu Misriah pada beberapa minggu yang lepas, telah membawa skuad J1M1K sampai ke sekolah ini pada hari ini. Kedatangan kami disambut baik oleh guru-guru dan murid-murid di sekolah ini. Beruntung kami, sudah lah disambut baik, layanan pun mesra. Pendek kata, kami semua gembira untuk bersama-sama mereka di sana.

Seperti kebiasaannya, murid-murid akan berasa sedikit gugup dan takut apabila disuruh mencanting sendiri, tapi bila canting sudah berada di tangan, masing-masing lupa diri. Begitu juga bila sudah pegang berus, cikgu lalu pun dah tak nampak. Apa-apa pun, Sekolah Kebangsaan Gombak Utara memang best…… Ucapan kami buat adik-adik dan cikgu-cikgu di sekolah ini, “Terima kasih atas layanan dan kerjasama yang diberikan serta Selamat Maju Jaya”.











Tiada ulasan:

Catat Ulasan