Khamis, 3 November 2011

SERIBU SATU CERITA.......



Erm.. Inilah sekolah yang telah team "J1M1K' jelajah pada kali ini... Untuk pengetahuan semua, di sekolah inilah bakal berlangsungnya Majlis Rumah Terbuka Deepavali 2011 pada 10 November 2011 yang akan disempurnakan oleh Y.A.B Perdana Menteri.



Agak pelik kan kenapa ayat ni yang menjadi tajuk untuk ‘entry’ kali ni.....Apa-apa pun biarlah rahsia team J1M1K je…Peristiwa mengendalikan interaktif kraf di Sekolah Menengah Kebangsaan Kampung Jawa Klang akan terus menjadi kenangan kami. Kenangan manis???kenangan buruk??? “Biarlahhhh Rahsia” bak tajuk lagu Siti Nurhaliza.



Walaupun banyak perkara yang tak sepatutnya berlaku tapi ‘team’ J1M1K tetap teruja mahu menyampaikan ilmu kepada pelajar-pelajar sekolah yang sememangnya bersemangat untuk menimba ilmu dalam bidang kraf Batik. Aktiviti ini dapat dilaksanakan hasil minat puan pengetua sekolah yang tercetus ketika bertemu pengarah KMCS dalam mesyuarat mempromosikan Majlis Rumah Terbuka Deepavali.





Pn. Sue begitu bersemangat memberikan penerangan berkaitan batik





Wah, nampaknya adik-adik kita ni sudah tidak sabar-sabar lagi nak menunjukkan bakat terpendam masing-masing.



Alhamdulillah, hasil tangan para pelajar sangat cantik dan mereka masing-masing saling berlumba-lumba untuk menghasilkan karya yang terbaik. Tahniah buat pelajar-pelajar dan insya-Allah, ‘team’ J1M1K tidak akan serik untuk datang lagi tahun depan.





Amboi.. Sibuk nampak adik-adik kita ni.. Tengah fikir hendak lukis motif apa ke?





Walaupun terpaksa duduk bersila, namun Cikgu kita ni begitu bersungguh-sungguh menyiapkan hasil seninya.





Ermm... Adik-adik ni juga tidak kurang hebatnya...





Rama-rama... Terbang tinggi... Macam lagu pula...





Tadaaaa..... Inilah hasil seni kami.. Cantik kan? Terima kasih team 'J1M1k".

Tiada ulasan:

Catat Ulasan