Selasa, 11 Januari 2011

SEKALUNG TERIMA KASIH ATAS KUNJUNGAN YANG BERBAHAGIA KETUA PENGARAH KE PKKM CAWANGAN SELANGOR

Pada tanggal 4 Januari 2011 yang lalu, PKKM Cawangan Selangor telah menerima kunjungan Ybhg. Encik Mohd Kamil bin Mohd Ali, Ketua Pengarah Perbadanan Kemajuan Kraftangan Malaysia bagi melawat pejabat baru PKKM Cawangan Selangor yang terletak di Institut Kraf Negara, Rawang.


Turut hadir bersama beliau adalah beberapa orang Pengarah Bahagian dari Ibu Pejabat. Di antaranya ialah Pengarah Bahagian Usahawan, Encik Ibrahim Ismail, Pengarah Bahagian Rekaan, Encik Yusak Hj. Mahamud, Pengarah Bahagian Pasaran dan Promosi, Puan Faezah Abd. Aziz, Pengarah Bahagian Teknikal, Encik Kamaruzaman Idris, Pengarah Institut Kraf Negara, Encik Zainal Abidin Che Pa' serta beberapa pegawai kanan dari Ibu Pejabat.


Walaupun kunjungan tersebut berlangsung dalam masa yang singkat berikutan jadual padat Ybhg. Ketua Pengarah, namun ia sungguh bermakna kepada kami, seluruh warga kerja PKKM Cawangan Selangor. Kami warga PKKM Cawangan Selangor amat mengalu-alukan kedatangan semua dan gembira di atas kunjungan Ybhg. Ketua Pengarah. Terima kasih daun keladi, ada masa jemputlah lagi.....


“Burung Kedidi Burung Tempua,
Terbang Bebas Tinggi Di Awan,
Selamat Datang Kepada Semua,
Ikatan Ukhuwah Kita Eratkan”





Lawatan Ketua Pengarah bersama Pegawai-Pegawai Kanan Ibu Pejabat


Perbincangan mengenai penyelarasan pejabat baru PKKM Cawangan Selangor

Tiada ulasan:

Catat Ulasan