Jumaat, 13 Disember 2013

PROMOSI KRAF MALAYSIA ANGSANA JOHOR BAHRU MALL

Assalamualaikum dan Salam Jumaat yang penuh barakah...

Apa khabar semua? Sedar mahupun tidak kita kini sudah berada di pertengahan bulan Disember 2013 dan tidak lama sahaja lagi tahun baru 2014 akan menjelma. Kraftangan Malaysia masih lagi giat berusaha untuk membantu usahawan yang kami kasihi walaupun tahun 2013 hanya tinggal beberapa hari lagi.
Bersempena dengan musim cuti sekolah ini, kami, warga Kraftangan Malaysia Cawangan Selangor (KMCS) dengan hormatnya menjemput rakan-rakan pembaca blog KMCS untuk datang beramai-ramai ke Promosi Kraf Malaysia yang telah bermula pada hari ini (13 Disember 2013) sehingga 25 Disember 2013 bertempat di Padang A Angsana Johor Bahru Mall, Johor Bahru.  Pelbagai aktiviti diadakan seperti jualan kraf terkini, pameran, interaktif dan juga persembahan kesenian. 

Jadi, bagi yang berkesempatan, jom luangkan masa untuk membawa sesi keluarga dan saudara mara yang berkunjung bagi memeriahkan aktiviti ini. Selain dapat membeli-belah, pasti anak-anak anda mendapat pengalaman baru dengan aktiviti interaktif dan demonstrasi kraf yang kami sediakan. Sama-samalah kita menyokong industri kraf tangan tempatan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan