Rabu, 5 Januari 2011

MAJLIS PERSARAAN ENCIK KAMAL RUZAMAN MERA HUSIN..






Baru-baru ini seluruh warga Kraftangan Malaysia telah kehilangan seorang lagi anggota kerja yang sangat disanjungi dan disayangi iaitu Pengarah Perbadanan Kemajuan Kraftangan Malaysia Cawangan Selangor, Encik Kamal Ruzaman bin Mera Husin. Beliau telah menamatkan perkhidmatan beliau pada 3 Januari 2011. Beliau merupakan seorang Pengarah yang berdedikasi, cemerlang dan berkarisma.










Sepanjang 33 tahun berkhidmat dengan Perbadanan Kemajuan Kraftangan Malaysia, beliau telah bertugas di beberapa cawangan termasuk di Sabah dan Sarawak. Beliau telah melaporkan diri untuk bertugas sebagai Pengarah di Cawangan Selangor pada 15 Oktober 2009.






Walaupun hanya hampir setahun bertugas di Cawangan Selangor namun jasa dan tunjuk ajar yang diberikan amat berguna dan bermakna sekali buat seluruh warga Kraftangan Malaysia Cawangan Selangor. Kami warga Cawangan Selangor berasa amat sedih di atas persaraan ini dan mendoakan agar Allah memberikan umur yang panjang dan dimurahkan rezeki kepada beliau dan keluarga.



Kepada Encik Kamal Ruzaman, kami mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan 'Selamat Maju Jaya' dan 'Selamat Bersara'. Semoga persaraan ini tidak menjadi penghalang kepada kami untuk terus mendapatkan tunjuk ajar dan nasihat daripada Encik Kamal...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan