Rabu, 5 Januari 2011

SELAMAT TINGGAL SHAH ALAM...








Pada 21 Disember 2011 yang lalu, seluruh warga kerja PKKM Cawangan Selangor telah bertungkus lumus mengadakan aktiviti gotong-royong untuk kerja-kerja perpindahan pejabat daripada Pusat Dagangan UMNO Shah Alam ke pejabat baru bertempat di Institut Kraf Negara, Jalan Templer, Rawang. Suasana sedih menyelebungi suasana kerana masing-masing sedih untuk meninggalkan pejabat yang telah dihuni sejak tahun 2003 lagi.







Kerja-kerja perpindahan mengambil masa selama tiga hari dan berakhir pada 23 Disember 2010. Biarpun pejabat baru nanti lebih luas dan besar, namun kesedihan turut melanda kerana banyak kenangan pahit dan manis yang dilalui sepanjang tujuh tahun beroperasi di sini.









Biarpun sedih, kerja tetap kerja. Tanggungjawab yang digalas bagi membantu usahawan kraf negeri Selangor dan Kuala Lumpur tetap harus dilaksanakan dengan baik. Diharapkan perpindahan ini memberikan semangat baru kepada seluruh warga kerja PKKM Cawangan Selangor kerana suasana dan persekitaran kerja di tempat baru adalah lebih baik.







SELAMAT TINGGAL PEJABAT SHAH ALAM... SELAMAT DATANG PEJABAT BARU DI IKN RAWANG....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan