Rabu, 18 Mei 2011

BERMULANYA LANGKAH PERTAMA…


Langkah apa? Mesti pembaca tertanya-tanya apa sebenarnya cerita kami pada hari ini. Alkisahnya, KMCS akan bekerjasama bersama FAMA Negeri Selangor bagi mengadakan aktiviti ‘rewang’ sempena Promosi Kerja Kahwin yang akan diadakan tidak lama lagi. Pada suatu masa dulu, Kraftangan Malaysia telah menjalinkan kerjasama sebegini namun, hubungan tersebut sedikit renggang dek kerana kekurangan penglibatan aktiviti secara bersama (bukannya bergaduh ye…).

Jadi, sebagai langkah pertama untuk ‘menaut’ kembali hubungan yang sedikit renggang, Pengarah, Timbalan Pengarah dan Ketua Unit Promosi akan berkunjung ke pejabat FAMA Negeri Selangor yang terletak di Shah Alam pada 18 Mei 2011 (Rabu), jam 10.00 pagi.

Kunjungan tersebut diharap akan membuahkan hasil yang menarik untuk dikongsikan bersama ketika aktiviti ‘rewang’ nanti. Jika nak tahu apa yang menarik pasal ‘rewang’ ini, pembaca perlulah sentiasa mengikuti blog kami. Insya-Allah, kami akan cuba memaparkan maklumat-maklumat terkini berkaitan aktiviti yang berlaku di KMCS dari semasa ke semasa.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan