Jumaat, 25 Mac 2011

KUDAKU LARI GAGAH BERANI…..


Ha….pernah dengar lagu ni tak? Hehe….sebenarnya nak fokuskan pada perkataan “BERANI” je…. Apa pun kalau nak buat sesuatu, mesti berani….macam kuda tu… Hmm…. Macam tu jugak bila buat rekaan, mesti berani buat perubahan… Baru-baru ini Unit Rekaan telah bermesyuarat lagi untuk kali yang kedua, dan dipengerusikan oleh Timbalan Pengarah, iaitu Puan Zailah Zaid dan Ketua Unit Rekaan, iaitu Cik Marshila Marzuki, bersama anggota kerja Unit Rekaan. Hmm…nampaknya masih banyak lagi yang tidak menepati citarasa sebab masing-masing masih belum meluahkan segala bakat yang terpendam tu…. Lepas ni kene cuba lagi dan buat rekaan yang lebih menarik dan mantap!!! BERUSAHALAH!!!


Tiada ulasan:

Catat Komen