Khamis, 24 Mac 2011

MESYUARAT JAWATANKUASA PEMILIHAN USAHAWAN PROMOSI ANTARABANGSA 2011




Satu Mesyuarat Jawatankuasa Pemilihan Usahawan Kraf bagi Promosi Antarabangsa 2011 telah diadakan pada pagi tadi (24 Mac 2011) bertempat di Bilik Pengarah bermula pada jam 11.30 pagi. Mesyuarat ini diadakan bagi membuat pemilihan dan tapisan usahawan yang berminat bagi menyertai aktiviti promosi di peringkat antarabangsa di peringkat KMCS.


Mesyuarat telah dipengerusikan oleh YBrs. Puan Pengarah dan ahli jawatankuasa adalah terdiri daripada Timbalan Pengarah merangkap Ketua Unit Pembangunan, Puan Zailah, Ketua Unit Promosi, Ketua Unit Usahawan dan Ketua Unit Rekaan.


Pemilihan dibuat berdasarkan kriteria seperti berupaya memenuhi kapasiti pengeluaran, rekaan produk yang menepati kehendak pelanggan antarabangsa, berdaya maju dan bersedia ke pasaran global. Setiap ketua unit akan memberikan pandangan dan cadangan bagi menentukan usahawan tersebut berjaya bagi tapisan di peringkat KMCS.




Harapan kami amatlah besar dalam memastikan usahawan-usahawan kami berjaya ke peringkat yang lebih tinggi. Diharapkan para usahawan yang terpilih nanti akan berusaha untuk memberikan komitmen dan menghasilkan rekaan produk yang mempunyai kelainan, bercitarasa tinggi dan terkini mengikut trend dalam pasaran. Doa kami agar semua usahawan kraf di bawah seliaan kami akan sentiasa bergerak maju ke hadapan. InsyaAllah.












"Kenapa kita pilih Roshfin Keramik ni, Ila?".





"Apalah agaknya Syida tengah cakap tu?"





Tulis jangan tak tulis....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan